Dafuq?

Om dressyrlektionerna ska fortsätta så som det var idag, då vet jag inte vad jag tar mig till.
Men det är nog så att jag har börjat på ett ridgymnasium fast jag inte vet hur man sitter upp på en häst -.-
Visst, jag vet att det är träning inför hästskötarexamen för att man ska göra det på rätt sätt, men det var bara så fjantigt i mina öron!

Annars så var lektionen bra, eftersom Bosse precis är igångsatt så behöver han inga hårda lektioner och den här var lugn och bra.
Resten av dagen har varit fullt ös, stalltjänst efter stalltjänst och lektioner direkt på varandra, men jag klagar inte!
Jag har ju gått hela sommaren och längtat efter att få flytta hit ;)
Vi fick några frågor om horsemanship idag som vi skulle svara på, ska in om ungefär två veckor, skönt att redan ha det färdigt då!
För er som funderar på att börja här på SRG, bara gör det, ni kommer trivas TOPPEN bra!

Ja, vad har hänt annars?
Bosse har duschats, pratat en del med min mammi, planerat en del med Emmelie (hon går i min klass) och sen nya planer med Carisma, woop woop! ;)
I morgon kanske Bosse ska få vila, eventuellt kastar jag upp Emmelie och ser hur det går, fast hon vet inte om det än!
Jag ska fortsätta prata och planera med mamma, sen får vi se vad som händer.
Jag kanske kan fota Josse när hon rider, om hon rider, så vi har lite nya bilder till bloggen.

Men jag ska försöka hålla er uppdaterade i morgon, ha det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0