Utvecklingssamtal

Idag gick vi långdag, och efter det så hade jag utveckligssamtal så då fanns det inte någon tid kvar så det blir ingen ridning.
Jag blev riktigt glad när jag hörde att jag kanske kommer gå ut med bara ett G, två MVG och resten VG. Super lixom!
Så med tanke på att jag antagligen inte kommer att sänkas i något ämne så känns det rätt säkert att jag kommer in på SRG efter slutbetygen.

Igår hjälpte jag Ellinor att mocka hela stallet så att hon skulle hinna åka till träningen utan att behöva stressa ihjäl sig, snällt va?
Så vi körde på turbo och blev klara med all mockning samt att rida en snabb uteritt innan jag skulle åka hem.
Och vet ni vad, jag red barbacka! Haha jag gör nästan aldrig det.
Acke är hal, han är pigg som tusan, bockar jätte ofta och jag kan verkligen inte sitta ner i traven på honom.
Men det löste sig bra ändå, men jag vet inte hur mycket Ellinor skrattade åt mig när hon kollade bak och såg en studsboll på hästens rygg ;)


Josefine i ett nötskal, när jag ställde skottkärran där glömde jag att jag kanske först borde gå in i boxen..



Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Eftersom jag använde samma mall till denna desigen som till den förra så tror jag inte att det är pga koderna. Kan möjligen vara utav själva bakgrunden eftersom den är ganska lång. Vet tyvärr inte vad jag ska göra då det inte är så för mig.. :/

2012-05-02 @ 23:00:34
URL: http://ungdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0