Uppdaterar imorgon!

Jag har haft en riktigt härlig dag idag!
Det må vara fredagen den 13, men det märks inte!

Jag ska verkligen försöka att lägga upp filmerna ikväll, men det är så tråkigt då det tar ungefär 2 timmar för en film om den ska upp på YT, videofy kan jag glömma då det aldrig har funkat för mig där, kan ju ge videofy en sista chans!

Men annars ska jag börja planera en del, inte bara morgondagen utan några månader framöver!
Jag har en jätterolig nyhet, men eftersom det inte är 100% säkert ännu så avvaktar jag lite, det blir antagligen bestämt under helgen och sedan får jag se vad den andra parten i den här handlingen tycker om att jag ska gå ut med det.
Men ni kommer få veta vad det handlar om hur det än blir, dock inte än!

Nu ska jag möta min fiende videofy och sedan kolla på filmen The Italian Job, jag och Josse kollade på den igår, men trött som jag var så somnade jag, så jag ger filmen ett nytt försök ikväll.
Jag har visserligen sett den flera gånger men den är sjukt bra, hiss från min sida!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0