Tävlingsresultat!

Ska börja inlägget med: Jag är sjukt glad!

Dagen började lite stressigt och jag trodde verkligen inte att jag skulle få in Carisma i transporten men hon gick bara rakt på, så vi gick igenom den några gånger innan vi lastade på riktigt.
Framme på tävlingsplatsen så var hon ganska nyfiken på allt men hon var inte rädd, så vi börjar rida och hoppa fram i paddocken och det gick superbra! Hon vägrade ingenting vilket var väldigt skönt!
Efter en kvart var det våran tur in på banan och ni ANAR inte hur taggad jag var, visserligen travade jag genom hela banan men hellre det än att allt går för fort i galopp.
Hon höll på att vägra på första hindret men fick över henne ändå, resten bara rullade på men sen rev hon på 7:an tror jag.
Carisma skötte sig iaf exemplariskt bra och jag är jättestolt över henne, det här var hennes första start och hon var så positiv, vet inte om jag vill sälja henne längre, den här hästen kan komma långt!

Bosse han jag knappt rida fram vilket kanske påverkade honom en del men han var väldigt positiv inne på banan, han brukar vara slö och inte vilja samarbeta men det var en helt annan känsla idag! 
Han var positiv till allt och han brukar vara "nee, jag orkar inte, jag vill inte" nu var han "gud va kul! Är du med matte för nu flyyyyger vi" Han var verkligen supergo, min ridning är jag däremot inte så glad för, vi hittade ingen bra takt tillsammans och jag höll på att flyga av några gånger och ni ska bara veta hur högt över han hoppade över ett hinder .. herregud!
Men båda klasserna var sköna att rida, han kanske vägrade några gånger, rev något hinder, kraschade i ett hinder och tyvärr skadade höger bak lite lätt men jag är faktiskt stolt över min lilla polle.
Nu står han hemma igen med liniment på benet så det inte svullnar upp mer, ska ut och promenera med honom morgon och kväll imorgon så ska han nog vara på benen igen!

Nu ska jag ladda över filmerna och bilderna så ska jag åtminstone försöka få över bilderna ikväll så kommer nog filmerna imorgon.
Hoppas ni har haft en lika bra dag som mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0