SUPERGLAD

Jag har varit lite down de senaste dagarna, men att en sekund, ett ögonblick kunde lysa upp en hel dag .. det trodde jag inte!
Jag har kommit in på SRG i Kungsbacka!
Jag har inget reservnummer vilket betyder att jag kommer in :D
Gladare tjej får ni verkligen leta efter just nu!


Iaf, jag red för Kickan förut och det gick väl så där.
Fick inte den där WOW-känslan som jag hade hoppats på utan det var som ett vanligt ganska jobbigt ridpass med Bosse då han var äckligt tung och jag hade ont i hela kroppen redan efter uppvärmningen, men det ska väl bli bättre!
Hon gav mig några tips som jag ska bära med mig och träna på, film blev det så jag ska klippa och klistra lite med den så ska ni få se sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0