Promenad med pollarna och Jonna

Jag och Jonna gick ut med Acke och Carisma istället för att rida.
Ellinor kom på att Jonna kunde gå med Carisma medans jag red, och då tyckte jag att blev roligare att gå med istället.

Vi gick ner till samhället i Svenshögen, vilket tog ca 1,5 timme fram och tillbaka. Det var riktigt härligt väder faktiskt! Varken för varmt eller kallt, även om jag gärna hade haft det bara liite varmare så att man kunde gå utan jacka. 

Båda pollarna var riktigt duktiga och uppförde sig exemplariskt även är det kom bilar. Vi mötte även en tjej som också gick ut med sin häst, från en gård jämte Ellinors. Kanske var ett riktigt promenad-med-häst väder idag?

Nu börjar verkligen se fram emot måndag! Det ska nog bli riktigt roligt, förhoppningsvis tycker Acke också att det blir roligt.


Bild från promenaden, som ni ser så har även den mesta snön försvunnit vilket vi gillar stort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0