Nya planer

Var ute och satt hos hästarna i hagen en stund tills jag bestämde mig för att inte rida.
Mitt humör skulle bara spöka runt hos hästarna!
Jag kan gå från att en sekund vara jätteglad till nästa att må dåligt.
Tror det beror en del på vilka jag umgås med just nu, vilka jag saknar och sen det största .. Jag kommer antagligen flytta om 3 månader och 2 veckor .. det är så sjukt ändå!

Alla jag kommer sakna, alla jag komemr lära känna.
Det är visserligen bara 40 min härifrån med tåg så jag kan ta mig fram och tillbaka nästan varje dag, men jag är rädd för att mista den person som faktiskt betyder otroligt mycket för mig.
Då känner jag, ska jag kanske gå på nösnäs? Men jag vill gå på SRG och så ska det få bli, om en här personen bryr sig om mig så borde den gå med på detta!
Usch vad jobbigt det är med sånna här val, jag är bara 15 år .. ojoj!

Jaja, jag vet att det kommer bli bra om jag bara följer mitt hjärta, så det är vad jag ska göra!
Och ni vänner som stöttar mig genom detta, tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0