Lugn dag i stallet

Blev inte mycket till ridning idag.
Vi hade planerat att rida till Ucklum men hästarna råkade dricka för kallt vatten för fort och fick ont i magen. Båda pollarna började skaka en massa och var nog påväg att få kolik, men vi tog ut dom i paddocken och gick runt med dom istället.
Efter ett tag blev dom mycket piggare och det gurglade bra i magen så vi släppte dom löst.
Fy tusan vilken fart det blev på Bosse! Haha får se om Ellinor lägger upp videon hon spelade in ;)

Sen så hoppade vi upp med grimma och grimskaft och traskade runt lite. Det blev inte mycket gjort, men i morgon blir det nog bättre träning. Vi funderar på om vi ska hoppa lite miljöhinder med unghästarna, kul kul!
Har fått bilderna på löshoppningen från Ellinor nu, här kommer ett litet smakprov!



Nu ska jag sätta mig med lite godis och Cola och se på serier! Kan berätta att jag är heelt såld på serier, speciellt fantasy/ övernaturliga serier. Om man frågar mina kompisar vad jag gör på dagarna förutom att rida så skulle nog att se på serier ligga högst på listan! Kollar just nu på:
Pretty little liars
2 broke girls
Den sista dokusåpan
The secret circle
Grimm
The vampire diaries
Supernatural
Revenge
The walking dead

Haha har inte kollat på en vecka heller, så det blir en lång kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0