Hoppning på schemat

Idag har vi 9:or E-dag. Vi får ett arbete som vi ska göra klart under dagen, men som vi ska jobba med hemma. 
Så nu ligger jag i sängen med lite matte och teknik och ska åka till stallet vid 2 skulle jag tro.
Måste bara vara hemma och passa hunden tills min bror kommer hem. Jag tror att jag ska hoppa lite idag.
Ellinor skulle ju kanske hoppa nu under förmiddagen och har jag tur står hindren kvar när jag kommer.

Nu är det mindre än en vecka kvar tills tävlingen! Ska bli riktigt kul, men det finns fortfarande ganska mycket att träna på som jag skall göra idag.
Mestadels så är det att kunna styra honom bra, han tar sjuukt lång tid på sig i vänstervarvet haha!

Nu till matten - wiiee..


Ni får en liten gullig bild på en av Ellinors grisar dom hade i stallet under vintern. Som jag förresten lärde sitt och ligg! Gulligaste lilla grisen någonsin :3
R.I.P hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0