Fullpackad dag

Under skoltiden idag har vi haft en typ av klasskamp så har inte kunnat uppdatera er något.
Och eftersom vi slutade sent så kom jag in från stallet för en dryg timme sen.

Men idag fick hästarna varsin promenad, orkade inte göra så mycket annat och vädret har varit jättetråkigt hela dagen!
Måste bara tillägga att konditionen är helt borta sen i somras/höstas, funderar på att börja jogga en runda innan jag åker till skolan. Tror det skulle vara väldigt bra och roligt, kan ju hjälpa mig sen när jag rider med.
Men iaf, vi gick bort till den så kallade grusgropen(det är en skog), där brukar vi klättra och hoppa naturhinder med pollarna så vi skulle bara kolla om underlaget gick att gå på och det funkade jättebra! Även hindrena är kvar.
Så det kommer bli en del klättring för både Bosses och Carismas del nu i framtiden, när jag kommer igång med det ordentligt så brukar jag klättra ungeför 2-3 gånger i veckan då det musklar hästen otroligt bra!

Nu tjatar jag bara på om annat! Jag ska fortsätta plugga nu medans filmerna laddas upp på videofy så får ni se dem ikväll i ett inlägg.



-bilder från idag-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0