Borta!?

Kom hem från träningen för ungefär en halvtimme sen och det gick mycket bättre än väntat!
Jag trodde att Carisma skulle vara det där lilla spända energiknippet som hon är hemma men hon var mycket lugnare där borta!
Hon brukar heller inte gå med så många hästar, så jag är otroligt nöjd över henne.
Enda gången hon faktiskt stressade upp sig själv, det var när hon skulle fatta galopp men det vet jag att hon har problem med hemma också så det är bara att träna på.
Men alla språng gick jättebra och till skillnad från Bosse så vägrade hon inte en enda gång, även om hon är ganska ny på banor och färgade hinder.

Hon lyssnade bra på mig och var uppmärksam om vad jag ville, Carisma var den yngsta hästen där så vi gjorde det lite enklare för oss genom kortare banor och ingen kombination.
Det var nog lika bra det för detta var precis vad hon behövde!
Det var några språng som blev helikopterlyft och ett språng som vi höll på att gå omkull efter hindret, då vi båda hamnade i obalans. Men annars gick det jättebra!

Mina systrar filmade det så jag ska klippa ihop en fin liten film, kommer även ta med de lite mer misslyckade delarna så ni inte bara får en uppmålad perfektion.
Tycker det är bra att ni läsare får se att det finns positiva och negativa sidor hos alla.
Nu ska jag iaf gå och lägga mig, imorgon ska jag skälla lite på Josse då hon har försvunnit från bloggen de senaste dagarna..?

Sov gott alla ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0