Snart bär det av till Kungsmässan

Nu blir det ett. förhoppningsvis, snabbt mentorsamtal och sen åker jag in till Kungsmässan och ska tränna min kusin som bor inte långt häifrån!
När jag bodde i Åsa (det ligger i kungsbacka kommun) så träffade jag nästan hela släkten varje vecka eftersom att alla bodde där då. Men sen när min farbror flyttade så flyttade vi efter, sen mormor och morfar och sen min morbror. Så nu är det bara min moster kvar i lilla åsa. 
Så det kändes redan innan jag flyttade till höglanda att jag flyttade "hem" eftersom jag var uppväxt i kungsbacka, så nu blir det som förr i tiden!
 
Jag får se när jag kommer hem så kommer det en utvärdering av hopplektionen.
 
Jag tror att denna glada lilla Josefine var mellan 8-9 ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0