Hemma!

Igår åkte jag till hemmet i stenungsund och överraskade mamma och pappa som inte visste någonting när de kom hem på kvällen! Därför har jag inte skrivit någonting på bloggen för jag vet att pappa kikar in ibland ;)
 
Innan jag åkte igår så tog jag en långpromenad med Linus ute i skogen. Jag som är van vid att promenera med hundar tog mig ut med Linus på en stig i skogen och gick över stock och sten! Det var riktigt kul och vi fick oss en massa motion och frisk luft. Vi var ute i en och en halv timma och trampade i skogen, det var väldigt mysigt och jag fick en liten "hund" känsla i Linus som jag tyckte om.
 
Så smart som jag är så glömde jag både mobil och datorladdare så ni blir utan bilder och detta blir nog sista inlägget innan söndagkväll för nu dör snart både mobilen och datorn.
 
Från förra promenaden
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0