Härligt!

Idag efter skolan så blev det hoppning för mig och Linus. Redan när jag hoppade upp så kändes han väldigt trevlig och positiv, och med bra tempo. 
När vi sedan galopperade så var han fortsatt positiv och allt gick super!
 
Hela passet gick super och han lyssnade på mig väldigt bra i galoppen, så jag är nöjd! 
Det blev tyvärr inga bilder, känns som att vi har blivit lite dåliga med det!
Vi får ha som vana att ta med sig kameran när man ska ner i stallet så att ni får lite roligare inlägg ;)
 
Jag ska nu hämta Ellinors kamera och lägga över alla bilder hon har på mig och Linus där så får ni bilder från tidigare pass :)
 
I brist på annat så får ni en bild på Bosse och Linus efter ridpasset igår ;)
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhh så fin.

2012-09-15 @ 22:51:43
URL: http://vindstilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0