Göteborg, hästar och allt annat som händer på SRG en fredag!

Hejsan! 
Emma här. Ellinor och Josses huskompis. Jag bor ca ett rum bort på samma plan och är allmänt jobbig när jag är trött. Ifall någon undrade. 
Idag har vi vart i Göteborg och haft det allmänt mys, handlade lite hårfärger och annat skoj. Satt på ett tåg, missade ett tåg och en massa skratt.
 
När vi kom hem från Göteborg så bytte vi om till stallkläder och gick till stallet. Vi skulle rida på travbanan men vi hade inga tider där, tyvärr men i stället så tog jag med mig Celina och Maybe på en liten tur. 
När vi var på väg hem så jagade vi Ginger när han körde om oss. 
 
Nu sitter Ellinor framför mig i sängen och pillar på sin iPååååne och Josse ligger och pillar på sin dator. 
Nu ska vi hitta på en massa kul, en bra dag som denna.
Highland style friday night! 
 
Anledningen till att jag bloggar var för att Ellinor var så lat och orkade inte skriva något, så jag tog mitt ansvar som den bloggare jag är och skrev ett litet inlägg åt henne. Så att jag och Sandra har något att läsa om. Hahah.
 
Ha det bäst!! 
Emma

Ellinor hälsar, säger vi! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

''så att jag och Sandra har något att läsa om'' - så jävla rätt ;)

2012-09-11 @ 01:14:14
URL: http://svanholts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0