Besök av familjen

Idag har mina föräldrar och hundar varit på besök. De tog med sig klippmaskinen så fick jag klippa båda hundarna och efter det så åkte vi och träffade några gamla kompisar i Åsa. 
Just nu så sitter jag med en keabtallrik i knät och äter, bloggar och ser på Hart of Dixie.
Jag ska alldeles strax gå ner och rida min lilla häst och sen antingen ta en promenad med Mumin eller släppa henne i paddocken. 
Igår blev det ingen ridning för jag var alldeles för trött för att gå ut till stallet så Linus fick vila så rider jag idag istället, han ska ju ändå ha en vilodag.
 
Här har vi de sötaste små hundarna man kan ha. Den stora till vänster är mammas hund Tempi, den lilla söta krabaten är min lilla Bella och sen har vi brorsans Baileys till höger.
 
Det är mer än jag som tycker om Bella ;) Här har Julia snott henne och gick sedan iväg med henne innanför jackan haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0