Konditionsträning

Hej där!

Jag och Josefine kom precis hem från Kungsbacka och hoppades på att det skulle finnas lite roligt folk här i villan, men det är bara EN person här! ;O
Men men, vi har vandrat runt genom Kungsbacka en del, det fanns inget kul på kungsmässan men fick med mig en grej hem .. ni märker i sinom tid.

Innan vi åkte in så red vi ut på hästarna, var ju tanken att vi skulle rida på travbanan men det skulle komma upp nya tider så vi hoppade det. Istället red vi ut och konditionstränade hästarna, trodde verkligen inte att Bosse kunde trava med så höga och långa steg som han gjorde!
Varje dag lär man sig något nytt!

Annars har det inte hänt så mycket, bussen som skulle ta oss till Anneberg stationen stannade inte där, utan i Lindome(?) men det gick bra iaf, kom ju med ett tåg strax efter att bussen släppt av oss så jag klagar inte!
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och bara chilla på livet, kanske kan dra med mig Josse och baka en smarrig kladdkaka? ;)

Känslan när hela inlägget försvann, men kom tillbaka när jag gick tillbaka till själva "inlägg-sidan" 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0