Underbart!

Blev inte så mycket uppdatering från mitt håll igår!
Men kan börja med att berätta om gårdagens ridpass med Bosse.
Vi tog oss en tur ut genom hela Svenshögen och det kunde väl ha tagit .. 2 timmar mer eller mindre :)
Det var riktigt mysigt och eftersom det då var ganska mycket snö kvar så var han på tårna hela tiden, min lilla ponny ÄLSKAR snö!
Ja, mer än så finns det väl inte att säga om ridturen, mötte upp några kompisar i byn och red bort till sjön där han fick dricka.
Tror verkligen att det behövdes då han har gått mycket på banan nu och han såg verkligen hel nöjd ut när vi kom hem igen!

Varför jag inte uppdaterade igår var för att jag var med kompisar inne i ödsmål/stenungsund.
Kanske inte skulle blivit något egentligen men jag är sjukt glad över att jag åkte in, kan ju säga att jag somnade med ett leende på läpparna och är fortfarande sjukt glad, kan inte vänta tills jag får berätta för Josse :'D

Idag ska jag rida igenom Carisma och känna på henne så att inget är fel, hon ska tvättas och göras i ordning!
Bosse ska först gå en lektion för några små barn här och sen fram mot 3 på eftermiddagen ska jag åka upp med honom till Ljungskile Rk och träna lite dressyr samt rida ner till byn med Johanna, sen ska även han tvättas och fixas, han stod ju inne här om dagen .. ni kan ju gissa om hela vänstra sidan av honom är full med bajsfläckar! BLÄ!
Men han är ju faktiskt en häst, så det är väl .. naturligt ^^

Kommer uppdatera er mer under dagen, kanske kan få någon att fota när jag rider Carisma så ni får se hur hon går.
Men ni får ha det så bra så hörs vi under dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0