Sleeten!

Måste säga att man känner sig gött sliten efter att ha tävlat 3 helger i rad, ridit 2 hästar så ofta jag kan i det här äckliga vädret och samtidigt plugga!
Att min ridväst trycker på nyckelbenen så mycket att de har svullnat upp runt om kring gör inte livet lättare heller!
ÅÅH! Det finns så mycket att klaga på egentligen, men vi är så lyckligt lottade.
Vi har tak över huvudet, rent vatten och mat på bordet, då ska man vara tacksam!

Det här var ju ett litet onödigt inlägg men kom och tänka på att jag är otroligt sliten när jag ser mig själv i spegeln som hänger på andra sidan rummet ..

Till lite real deal.
Nästa vecka börjar som sagt hårdträning med Carisma, vill jag få henne såld till sommaren så kan jag inte rida henne 4 gånger i veckan. Nu får jag börja på allvar och eftersom min mamma ska köra in Bosse så kommer han inte behöva ridas varje dag heller vilket underlättar väldigt mycket!
Ska börja klättra med pollarna minst en gång i veckan nu, men om det ska fortsätta regna så här så är nog skogen ganska så förstörd inom några dagar ..
Vi bor ju mitt ute i ingenstans och det regnar verkligen konstant, och regnar det inte, då är det strålande sol och jättevarmt ELLER strålande sol och bitande kyla!

Varjefall, jag ska kolla på ponnyakuten nu och sedan lägga mig, kan nog behöva vila ut inför skolan imorgon!
Jag hör av mig då, ska nog hinna fixa ett inlägg imorgon innan jag åker iväg och klipper Carisma.
Det gör vi vid 6-tiden, men vi ska försöka få en tid hos destriktsveterinärerna en stund innan så vi även får henne chippad och vaccinerad, sen den 22 maj så ska hon mätas.
Altt under kontroll nu! Så allt jag håller tummarna för är att ponnyn inte ska gå och skada sig nu för då vet jag inte vad jag tar mig till!

Men men, vi hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0