Seg vecka

Jag vet att jag inte har uppdaterat på ett tag, har bara blivit sämre och sämre nu med min förkylning men jag ska till läkaren på fredag och jag hoppas verkligen att det blir bättre då!
Men sen har den senaste veckan varit allmänt seg.
Har inte haft ork till så mycket utan mest gjort det viktigaste.

Filmerna från dressyrtävlingen har inte ens kommit in på datorn än, men ska försöka ta mig ork till det ikväll.
Men de senaste dagarna har jag mest chillat på livet, umgåtts med kompisar och gosat med hästarna!
I morgon ska jag rida ut på Bosse, bara skritta en lugn tur. Tror vi båda behöver det.
Carisma ska jag också försöka hinna med i morgon, eftersom Bosse tävlas på söndag igen så behöver han prioriteras.
Men Carisma ska jag få till ett dressyrpass med här i veckan, annars ska jag nog bara lulla runt med henne och gå på promenader så hon får ta det lugnt.

Nu ska jag iaf kolla på en film, det står mellan streetdance och karate kid, tror det blir den sistnämnda.
Men men, vi hörs senare ikväll eller i morgon, ni får ha det bra så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0