Ridning

Nu ska jag ut och rida ... i regnet!

För tillfället är det uppehåll men regnet är snart här igen, måste rida pollarna idag, viktigast är nog Bosse eftersom jag kom på att han ska tävlas på tisdag!
Jag vet iaf att jag ska rida ut på Bosse, om marken inte är helt förstörd så kommer jag nog klättra med honom och med Carisma har jag lite dålig fantasi just nu så henne kommer jag nog ta samma runda eller lägga ut en bom i paddocken så hon får träna på att fatta galopp över bommen och att vi fortsätter med lite galoppövningar.

Har haft jättedålig motivation till att gå ut till stallet nu när det är dåligt väder, men ibland får man faktiskt bita ihop och göra det iaf, det är alltid kul när man väl sitter där på hästryggen!
Ska även försöka fixa i ordning filmen från i tisdags senare ikväll!

Ni får nöja er med detta halvdana inlägget just nu, vi hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0