Ingen ridning

Har faktiskt varit så tråkig att jag pluggade hela dagen!
Det behövdes verkligen och jag måste prioritera skolan ibland och då får hästarna hamna vid sidan av.

Visst, jag får äckligt mycket skuldkänslor men det är ett val som jag måste göra.
Hästar dör inte av att få vila några dagar och då får jag ta chansen att plugga istället.
Nu kommer det antgligen bli dåligt väder igen, men jag ska rida mer nästa vecka då vi inte har lika hektiskt i skolan då.
Men kan bjuda på några bilder från någon gång .. hm, det blev jobbigt, kan ju visa mina gamla ponnyer i ett annat inlägg!
Så nu har ni något att se framemot till kvällen (a)


-Bosse löshoppar en meter-



Kommentarer
Postat av: Sara

Jätte fin ponny!

Bloglovin' byte? :)

Kram!

2012-04-02 @ 18:12:00
URL: http://ponnypollarna.blogg.se/
Postat av: Marie

Fin fjording! Vad har du för märke på dina sadlar till honom?

2012-04-10 @ 17:44:49
URL: http://mnightlighta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0