Hoppträning

Idag är det hoppträning som gäller på schemat för Bosse.
Carisma vilar idag då jag inte kommer hinna rida henne, sen är inte det här vädret jättekul att rida i..
Men kommer uppdatera er om ridpasset senare idag, vi ska nämligen åka till Ljungskile Ridklubb och träna med hopplaget, tyvärr missade jag träningen med dressyrlaget i måndags då Bosse landade fel på ett hinder på tävlingen samma dag.

Men mer en så har jag inte att bjuda på, igår blev det väldigt dålig uppdatering från min sida, jag har mina anledningar och det räcker.
Men nu ska jag byta om, göra iordning Bosse och hoppas på att min mamma kommer hem snart så vi kanske hinner in till std och lämna lite saker till en kompis.
Resten av bilderna från tävlingen kommer upp idag, likaså filmerna.

Ha det så länge, så hörs vi "på riktigt" till kvällen!



Kommentarer
Postat av: Josefine

Hinner och kan du så vore det kul om du kunde skicka filmen och bilderna på mig och Acke till min hotmail ^^

2012-04-11 @ 13:48:23
URL: http://rwl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0