Hoppning med Carisma

Som rubriken lyder, idag hoppade jag med Carisma!
Det gick riktigt bra och hon kunde verkligen gå ner i varv efter hindret så jag ser verkligen en förbättring!
Jag ställde upp ett titthinder men hon struntade väl i alla stolar som stog runt hindret, hon struntade i balsnörena som hängde i hinderstöden och att det låg en grep vid sidan, nä det gjorde inget!
Till och med Bosse är tittigare än den där saken!

Men förövrigt gick det bra, hon stressar lätt upp sig själv så man måste tänka på att alltid vara lugn när man rider henne, det är därför jag oftast hoppar över ridningen med henne då jag brukar vara ganska stressad.
Men idag flöt det mesta bara på tycker jag.



Bosse fick stå över ridningen idag, han kändes ganska slö igår och verkade lite hängig imorse när jag såg honom i hagen, så jag lät honom vila och hade det bara mysig i hagen med honom istället.
Så nu sitter jag och pluggar, ovanligt va, och ska väl hoppa in i duschen snart.
Vet inte riktigt vad jag har för planer inför kvällen förutom lite läxor, hoppas ni har det bättre!
Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0