Godmorgon!

Sitter här framför datorn och har precis ätit frukost.
Vädret är inte riktigt på min sida då det regnar och blåser hur mycket som helst, så jag tror att hästarna får stå idag, ska bara ta in Bosse och Acke under dan och ge dem vatten.

Men annars så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, skulle behöva städa mitt rum hehe..
Tror även att jag ska försöka träna lite, tycker det är bra att träna utöver ridningen så man bygger upp de muskler som behövs när man rider.
På Bosse är det viktigt att man har lite muskler då han är ganska stark och tung så man får lätt ont i kroppen om han inte bär upp sig själv.
Så det är väl vad jag ska göra idag. Eftersom jag kommer vara inomhus för det mesta så är det lättare för mig att uppdatera er om vad som händer!

Jag hoppas att ni har bättre väder än oss och att ni GÖR roligare saker än mig, men man får göra det bästa av saken vilket jag gör genom att lyssna på musik, för att bli peppad brukar jag lyssna på de här låtarna:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0