Fotboll

Jag förstår inget!
Kollar på den där skärmen men vet inte när jag ska vara glad, sur, spänd osv.

Det var ganska "ohästigt" ^^
Men idag har jag mest städat inne och varit i stenungsund och handlat så det blev inget av. Imorgon måste jag verkligen försöka rida eftersom jag ska hjälpa Linda på fredag med hennes unghästar.
Men jag ska försöka komma på något att skriva om under dagarna!

Nu ska jag fortsätta mitt ointresserade tittande på fotboll!
Ni får en bild på Johanna, Lovisa och Klara :)

/Ellinor


Kommentarer
Postat av: Karin

HAHAHAHAHA! Söta <3

2012-05-01 @ 10:03:57
URL: http://starbrown.blog.se
Postat av: johanna

SEXIGT VÄRRE !

2012-05-15 @ 07:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0