Äntligen!

Nu har jag fått bort den största pressen från mina axlar!
Det eviga arbetet om Kina är nu inlämnat och jag kan glömma det, har nu ett prov som står först på listan men det mesta av det kan jag redan, annars är det bara småläxor som kommer in på skolfronten.

Eftersom jag nu inte har lika mycket press på mig så har jag mer tid till hästarna och bloggen så ska väl fortsätta plugga en liten stund till, sen får jag se om det blivit lite varmare så jag kan rida.
Kommer rida ut Bosse, tror jag tar en lite längre tur med honom sedan rida Carisma i paddocken och träna henne på ett miljöhinder.
Känner att det inte är någon mening med att ha en planering då jag ändå inte följer den och jag tar varje dag som den kommer ändå.

Men nu ska jag dyka ner i mitt skolarbete igen så hörs vi senare!
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Karolina & Olivia - Hästblogg

Helt sjukt vilken fin blogg ni har! skulle ni ha lust att göra ett blogglovin byte?



Kram! :)

2012-04-01 @ 15:41:27
URL: http://ponnybruttornas.blogg.se/
Postat av: Karolina & Olivia - Hästblogg

Vi har en pågående blogg-tävling hos oss, där man kan vinna en hel design (efter egna önskemål)



Ser att ni redan har en perfekt design, men kolla gärna in ändå och delta om det känns rätt ;)



Kram- igen

2012-04-01 @ 15:42:59
URL: http://ponnybruttornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0